slide show

Hemma

Nu är jag hemma från skolan, hade utveckligssamtal idag. Det gick superbra, jag fick inte typ något dåligt alls. Fattar inte varför, hahahah näe skojja!
Nu har jag ätit lite, jag ska vara tjock och ta fram lite fika till allt plugg. Det går ju inte att plugga LÄNGE utan något gottigt hehe.... No HEEELA eftermiddagen, sen ridning, sen no HEEEELA kvällen, suck...
Påväg hem från skolan ringde jag till ridskolan och anälda mig till hebertusjackten, den "vilda" jakten, jag ska ha Abbey kul! Men nu ska jag plugga så, puss♥
 

Kommentarer
Postat av: WioSO

Fin blogg!
Kolla gärna in hos oss och kommentera något vi kan blogga om! Kramisar från WioSO

2012-10-03 @ 16:03:55
URL: http://wioso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0