slide show

Hemma

Är hemma från skolan nu. Måndagar är verkligen jobbigast och nu är det plugga NO som står på schemat. Snart kommer Johanna med men jag kommer ändå behöva plugga... Sen OM vi HINNER så ska vi cykla ner en snabbis till stan för Johanna ska kolla på ett par byxor. Sen hem och plugga ännu lite mera oh sn vidare på us möte. Så det är fullt upp hela dagen, och jag har ingen tid till att gå ut och springa, buu! Jag måste verkligen håla detta nu. Men imorgn EFTER att jag har ridit SKA jag springa. Sen ska jag även det på onsdag efter ridningen, inte på torsdag, och sen ska jag det på fredag. Och om jag inte gör det på onsdag ska SKA jag göra det på torsdag, så e det bara. Nu jäklar ska jag ta tag i det här! Men nu måste jag plugga vidare så syns vi sen, puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0