slide show

Home sweet home

Det började med att jag kom i timma förtidigt till hajen, skulle ju handla till imon. Och jag ville inte se ut som en uteliggare som gick in där för att dom inte hade nån stans att bo. Så jag stog ute i REGNET i 1 timma, USCH, jag har inte frysit så mycket på länge!
Sen när dom kom så handlade vi och sen åkte vi till kvarna, ställde in sakerna och lite sånt. Sen va det 1 timma kvar till mötet så du väntade jag ännu en timma på det för det kändes ändå onödigt att åka hem i mellan, (suck). Sen va det möte, planerade det sista inför imorgon då vi ska ha halloweenkväll i stallet.
Men nu är jag hemma och jag har ätit och duschat och har äntligen fått upp värmen. Är grymt trött idag för jag har cyklat 1 mil i detta skitvädret, om inte mera. Och mockat och massa sånt. Kände mig duktig idag, men inte längre. För jag avslutade dagen med att äta donken, och det ångrar jag nu för shit vad jag har ont i magen :O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0