slide show

Jag svarar

Ditt fullständiga namn? Anna Linnéa Elin Karlsson
Hur Lång är du?
 1,63
Ögonfärg? gröna
Spelar du något instrument? nepp :/
Dina första tankar när du vaknar? Fan e det redan morgon... :/
Vart befinner du dig just nu? Köket
Biter du på naglarna? Ibland, inte fresch jag vet..
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Grå, Hahaha!
Har du några husdjur?
en kanin, men jag vill ha hund, och häst men det räknas väl inte som husdjur?
Är du singel?
  jajamen.
Vem är snyggasst? Justin Bieber
Vem vet mest om dig? Hmm, Johanna kanske?
Vad vill du ha just nu? Mindre lår...

Rädd för? KATTER :O
Din första riktiga kärlek? Har aldrig varit KÄR!
McDonalds eller Burgerking? DONKEN!
Sjunger du? Ja, men bara för skojj skull och störa min brosra som blir skiiit sur.
Vad har du för skostorlek? 36
Vill du gifta dig? Ja det vill jag, har typ redan börjat planera hur klänningen ska va, bara ett problem kvar, hmmm vem ska jag gifta mig med? ;)
Kommer du överens med dina föräldrar? Inte jätteofta, men ibland
din hårfärg? Mellan blond typ ,har igentligen typråttfärgat, haha! Men snart bli jag blondare ;)
Vad ska du göra i morgon? RIIIDA! :D
 Skor du hade på dig idag? Rosa Hunter
Vad sover du i? Troso
r, haha!
Snygg färg? LILA!
Favoritårstid? Sommar/vår
Favoritmat och dryck? Lövbiff med viklöksost och JULMUST!
Hur svarar du i telefonen hemma?
 Hej, det är Linnéa
Vad är du sugen på nu? Goooodis!
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer, typ, "hallååå?" helt efterbliven ;)
Sov du ensam inatt? Ja.

Vad gjorde du kl 08 imorse? Hade matte...

Vad var det senaste någon sa till dig? Vi ses sen!
Druckit idag? Mjölk, juice

Vad är det för väder hos dig nu? Blåsigt och regningt :S
Godaste glassmaken? B&J, half baked ;)
Drömmer du mardrömmar? jag gjorde det innan men inte lika ofta längre, men klart att det händer :O
Favoritklädsel? Jeans och en stickad tröja.
 Favorit godis? surt ;)
Hur många kuddar sover du med? 1, kan inte ha mer för min nacke :/
Längtar du mest efter just nu? Justin Bieber konserten, gbg horse show julafton och min födelsedag.. ;)
Vem har vart din räddning idag? Hmm, Alice, jag vet att min baby mår bra! <3
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Min parfym
Saknar du någon just nu?
  Många....
Vill du ha barn? Jag vill adobtera, tycker det är så hemst med alla som har det så svårt :(
Är det någonting som är stressigt? Skolan...
Längtar du till din nästa födelsedag? Klart!
Är du blyg? Till folk jag inte träffat så mycket, annars babblar jag på som bara den ;)

Vad gör du just nu? Svarar på detta och sjunger med för klart så har jag ju musik på! :)
Tycker du att du har fin dialekt? Nej, hemsk, jag HATAR min röst... Känner mig om en gammal gubbe när jg pratar :/
Tycker du om snö? Ja, men inte att det är sååå kallt...
Vad gör du om 10 minuter? Ingen aning, imed att detta är tidsinställt ;)
Hur mår du nu? Bra, men det kan ju vara bättre :/
Vad är din önskan just nu? Att man va s,art när man föddes och kn slippa skolan...
Har du något speciellt cetat? Everybody wants happiness, nobody wants pain...
Vad lever du på? Godis ;)
Vad gör du om 5 år? Går sista året på ridgymnasiet och har egen häst! <3
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? Min klass, och när allt e som bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0