slide show

Ledsen

För den dåliga uppdateringen men det har varit fllt upp hela dagen. Jag cykla från Johanna ca halv 2, kom hwm bytte om direkt cykla sen vidare till Dagny. Red henne, mockade, fixade vattnet och sånt. Sen direkt vidare, red på ridskolan, ett dressyrpass på Abbey. Grym känsla att få ha henne på lektion igen, sen gick det som det gick men det va nästan 1 ärsen jag hade henne på en dressyrlektion så jag är nöjd. Sen efter det så cyklade jag hem, åt lite snabbt, sen körde mamma mig till JB, (stallet Dagny står i) Jag hade nämligen kvällsfodring, men då va det några som skulle rida ut och kommer inte tillbaka på ett tag så dom tog fodringen åt mig, så det va bara att åka hem igen. Sen duschade jag och nu sitter jag här. Hahaha, FULLT upp. Men imorgon ska jag verkligen uppdatera, det har jag bestämt mig för nu.
(måste ut och fota har bildbrist, så jag bjuder på denna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0