slide show

Lovley friday!

Älskade fredag, det har ju regnat en hel del idag så jag skrittade bara ut då det var grymt blött och geggigt. Så det blev en skritt tur på långa tyglar i 40 minuter, imorgon hoppas jag att det har hunnit torka upp lite. Ska snart köpa anläggningskort på skulta så att jag kan rida i ridhuset, sköönt nu när det inte är som rologast att rida ute ;)
Nu har jag kollat på X-factor, diggar det programmet, haha och i VARJE paus har jag satt på olika låtar med Justin för att dom inte ska tycka att någon på x-factor är bättre än honom, haha! Nu är det snart dags för "utröstning", får hoppas att favoriterna kommer gå vidare, men det tror jag, för dom är grymma!
Jag har även kollat på Ebbas och Nikkis hopplektion, jag tcker att det gick riktigt bra för båda två, så det va naajs!
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

såklart jag läser! din blogg är ju grym linnea ;)
vi ses snart! puss <3

2012-10-19 @ 23:58:44
URL: http://emmaaskoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0