slide show

Manda fick lämna

Jag tycker ännu idag inte att det är rätt, är det bara jag som inte tycker att hey mary hör hemma i tävlingen, visst dom är duktiga men, det här gäller en POP sjtärna. Inte en grupp som typ körar och sånt :/ Men jag är såklart grymt glad att Isak och Awa är kvar, grymmast är dom, en till som jag tycker det är dags för att åka hem är Oscar, han är kvar bara för sitt utseénde, haters gonna hate, men wtf? han kan inte sjunga... Menmne, nu skiter vi i det, imorgon ska jag upp hyffsat i tid för hurbertusjat, kul! P min älskling, ABBEY♥
Ni kan nog inte fatta hur mycket jag saknar att rida henne, det är det ända dåliga med att börja i denna ridgruppen, Mia har ridit henne längre än mig och hon får henne i första hand. Men saknar henne grymt, innan red jag henne nästan varje vecka, nu nästan ALDRIG. Gråter seriöst nu, och det får ni tycka vad ni vill om. Men fyfan vad jag saknar min ängel, ska bli grymt kul att få göra detta lite "wild and crasy" på din rygg imon, för du fattar inte vad jag älskar dig, ler varje sekund på din rygg, vi har haft många åliga ridpass tillsammans, men shit vad fin du är min älskling, jag älskar dig min ängel♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0