slide show

Några av kommentarerna

1. Heter hästen bara blixten, är det D-ponny? - Jag vet faktiskt inte om han heter något mer än blixten, han är D-ponny ja! :D
2. Jättefint, ska du vara med på hopptävlingen i helgen? Vem ska du tävla isåfall? - Tack! Ja det ska jag, jag ska hoppa Abbey! :D
3. Fin Design! Vet du hur man får mellanrum mellan proffilen och inläggssidan? - Tack så mycket, nej tyvärr så vet jag inte det! :/
4. Grymt fin header och design! Kram! - Tack så mycket! Kram
5. Fin blogg, hänt idag? :) -Tack, näe inte så mycket skola, plugg möte, plugg :/
6. Sjukt bra video:) Din häst? Vacker som bara den...<3 Kram :* - Tack så mycket, min första så lite små missar. Nej tyvärr så är det inte min häst, skulle väldigt gärna vilja det. Ja visst är hon superfin! Kram :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0