slide show

Reklamen

Som ja säkert har nämt på bloggen så ska jag börja dela ut reklam, kankse inte jättekul men man får ju ändå lite pengar, inte så mycket men det är iallafall något, och lite extra pengar gör ju aldrig något, eller hur? Men nu har reklamen iallafall kommit hem till mig och jag har sortetar allt så att det är klart när jag ska dela ut den. Så det e najs, ;) Men jag valde att få väskor att ha reklamen i vilket jag märkte att det inte va så smart så nästa gång ska jag be om en vagn för det gick att byta, så det ska jag göra ;) Om en timma ungefär ska jag hänga med mamma på spinning på friskis och svettis, så det ska bli kul imed at jag vill börja träna där. Ella ska med också, Vi får se hur länge jag och Ella överlever imed att vi två är ganska slöa av oss, iallafall jag, hahahah! Jag har typ 4 gratis gånger jag får träna där , så tror jag att jag ska köpa sånt träningkort till nästa år, hehe ett tag kvar men det kommer ju nån gång, för det känns onödigt att köpa nu och betala för ett heltår och kunna träna i nån månad...
Just det, Ella va här en stund innan och så cyklade vi till stallet och va där i typ 3 minuter, hahha, men vi skulle bara sätt upp några lappar om Lucia mm. Så det tog ju inte direktlång tid, hahah! ;) Men jag gittade den vanliga tejpen till at fixa lite saker efter att jag hade tejpat allt med silvertejp, hahah! Men jaja, det får bli bra, skit i det. Huvudsaken är att man fattar vad det står och vad man ska göra för att anmäla sig, hahah! Vi hörs sen, puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0