slide show

Ridpasset

Ridpasset gick grymt idag, det va hoppning på schemat och jag hade Bongo som jag sa innan. Vi tränade på studs och distanser, han var superfin, = nöjd! Men han hoppar ju somsagt väldigt uppåt och inte frammåt, så han tappar ju lite bjudning. Så man måst verkligen vara med med skänklen för att han ska fortsätta i samma tempo hela "banan". Han var riktigt fin och och lyssnade verkligen på mina skänklar och arbetade mycket på bakbenen men vi fokuserade mest på att få det yttre bakbenet att vara in under honom fast ändå  inte så att han inte viker in det överdivet mycket. Vi hoppade runt 95 som högst för honom, kanske inte jättehögt men det är ju ändå ganska högt för oss som inte är så vana vid det, så det va riktigt skojj!
Har även betalat hurbetusjakten som är på lördag, ska bli riktigt kul, hoppas att det hinnertorka upp lite mera i marken bara. Men nu ska jag inte babbla på mera, så vi syns sen! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0