slide show

Ridpasset

Gick bättre än förväntat. Jobbade med skänkelvikning, framdelsvändningar och galoppfattningar. En riktgit bra övning gjorde vi som verkligen fick hästarna lösgjorda. i början tyckte Bongo att det var jobbigt och sparkade lite hit och dit, men när han tröttnade på det så blev han så FIN. Va nog bästa dressyrpasset jag ridit på honom, nu kan jag bara hoppas att det går lika bra nästa gång.
Nu ska jag snart sova för jag är grymt trött, åååh jag älskar att krypa ner i sängen när regnet smattrar motrutan, bara jag som tycker att det är mysigt eller? hahaha! Men imon får det inte regna, bara på nätterna, hahaha, då är det okej men inte annars.
Alice en av mina bästavänner har opererats idag, hon är fortförnade på sjukhuset i göteborg men jag har smsat med henne och vet att allt är bra. Imon får hon åka hem och då ska hon ringa mig, men allt verkar ha gårr som det ska. Stackars alice, har nog ett stort sår i höften, visst man har ju sytt igen det men aj vad ont det måste göra. Så massa krya pussar och kramar till dig Alice! Puss♥

Kommentarer
Postat av: Alice

Gud vad jag älskar dig världens finaste! Älskar dig sååå mycket bestie! :***<333

2012-10-18 @ 08:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0