slide show

Ridpasset

Kom nästan precis kommit hem ifrån stallet, ridpasset idag gick GRYMT bra, jag hade verkligen bestämt mig för att det skulle gå bra och då gjorde det de. Red dressyr i paddoken i ca 1 timma, med Bella och Nisse, tror det gick rätt bra för Bella med, men koncentrerade mig inte så mycket på der ;) I slutet av ridpasset var hon hur fin som helst, då sökte hon sig verkligen frammåt och neråt, och gick där i grymt stadig och avslappnad form. så jag är jättenöjd. Men nu käner jag mig lite små hängig och känns som att jag håller på att åka på feber, usch vill inte ens tänka på det. Men jag får se hur jag mår imorgon, nu ska jag sova och försöka vara utvilad och pigg imon! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0