slide show

Ridpasset

Gick GRYMT idag. Jag red ut en runda. Jobbade henne i en lång och låg form så att hon verkligen kom upp med ryggen och kunde slappna av. Hon var riktigt fin och sammarbetsvillig idag, kanske lite övertaggad? Men både hon och jag tyckte att det var grymt kul och det är ju det som är huvud saken, eller hur? Sen precis när jag var tillbaka vid stalet bara vräkte regnet ner, så jag klarade mig NÄSTAN. Sen mockade jag pratade lite med Bella för hon kom för att ta in Nisse fixade Dagnys mat och myste lite med lilla plutten. Vid typ halv 8 kom mamma och hämtade mig. Skyndade mig in i duschen och satte mig med mat framför tv:en och kollade på X-factor. Jag tycker att det är helt RÄTT personer som har gått vidare, vad tycker ni? Båda mina favoriter från dag 1 är kvar, Och det är Freja och över gulliga Awa. Nu ska jag göra flätor i mitt fula hår sen ska jag läsa igenom min NO sak som jag har prov på, på torsdag och inte fatar ett skit av. Så ge mig ett LYCKA TILL, hahha det kan lätt behövas.
Imon är det utvecklingssatal under SKOLTID, så det är gött, men även om man vet att man inte har gjort något som är värre än att prata lite för mycket så är man sjukt nervös, varför är man det igentligen, vad tror ni det är som får en närvös? Eller är det bara JAG som blir det?
 

Kommentarer
Postat av: Emma Jönsson

Ni är verkligen jättefina tillsammans, du och Dagny! :D

2012-10-03 @ 19:42:17
URL: http://emmajoenssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0