slide show

Så grymt jobbigt

Så sjukt hur man kan sakna en person så mycket, känner at jag behöver skriva av mig.
Emma: Vi hae gått i samma klass sen F:an, vi har bråkat som fan, jag menar seriöst, jag och Ella låste in oss på toan och spelade spel för du int fick titta, hahah! Alla minnen när vi hoppade srudsmatta, va med kaninerna, spelade kubb, vi va varenda j*vla dag ett tag. Sen baaajs, sp var det krig mellan oss;) Men ALLT hade öntligen blivit så j*vla bra mellan oss, mellan alla! Och även om du bor i stan så tappar vi bara kontakten mer och mer, och det suger... Jag vet inte om du läser detta, sklle inte tro det. Men OM, så vill jag att du ska veta att jag saknar dig något jukt och att det är GRYMT tomt utan dej, jag älskar dej♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0