slide show

Så ledsen

För den usla bloggningen igår, men hade helt enkelt varken tid eller ork. Direkt efter att jsg kom hem från skolan var det bara att byts till torra kläder för det pissregnade när jag cyklade hem. Sen stack jag direkt till stan, lite osmart ,blev lika blöt igen, suck... Men det struntade jag och Alice i. Vi åt en mysig lucnh på blådörren, gott!
Sen gick vi lite i affärer och jag fick med mig ett par byxor hem, nöjd,dom får ni bild på sen! Sen cyklade vi hem till Alice i regnet, där vi bytte om, eller hon till sin mysiga one pice och jag till ridkläder, för jag skulle ut i regnet mera.
Hade Dagny igår med, har henne idag med.. Jag träffade lite olika folk i stallet, men jag och Sofia kunde först inte bestämma oss för om vi skulle rida. Men det slutade med att vi skrittade ut i regnet, och jag vet att jag bara skrittade i torsdag med men det hade regnat hela dagen och det var JÄTTEBLÖTT överallt, och har man då inget ridhus så är det inte så lätt. Idag ska jag rida ut med Sofia, Ida och Linda, det ska bli kul! Sen ska jag vidare til kvarna och fixa Abbey för morgondagens tävling, jag ska ju hopptävla imon och jag är riktigt taggad! Men det ommer mer om det då. Nu ska jag fixa lite tidsinställda till dagen dp jag inte tror att jag är jättemycket tid för bloggen, men den ska verkligen INTE stå still idg igen, puss♥

Kommentarer
Postat av: Esther

Fin blogg :)

2012-10-06 @ 10:44:16
URL: http://estherjarvling.blogg.se
Postat av: Selma - Närkeryttarna

Du har verkligen en supersöt blogg!! :)

2012-10-07 @ 15:40:22
URL: http://narkeryttarna.blogg.se/
Postat av: Diellza

Du är så jävla snygg !!!!

2012-10-09 @ 08:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0