slide show

Senaste

SENASTE: Låt du hörde: Be Alright _ Justin Bieber, lyssnar på den nu
Film du såg: Saknar dej (om det ska vara lixom riktig film)
Mat du åt: Banan?
Kram: Hmm, Ella?
Känslan: Trött
Är du kär: NEJ.
Resa: Thailand -.-
Glädje: Igår efter ridpasset när jag insåg hur sjukt grym ponny jag rider.
Person du träffade: Ella lixom va, sen folk i stallet efter kan inte ta upp alla.
Personen du pratade i telefon med: Hahah, typ mamma?
Vad står det i ditt senaste sms: Men ja!! Gången du åt 7-eleven korv: Fattar inte?
Gången du var utomhus: Imorse Gången
hela din familj åt middag tillsammans: Längesen…
Saken du köpte: Iphone skal på Justin
Ska bli skoj: Mycket!
Ska inte bli skoj att: No prov på torsdag… :/
Sparar till: Justins konsert
Pålägg som gäller: salami
Önskar att jag var bättre på: Sjunga
Dagens dryck: Apelsin juice
Vad saknar du: 2011 – Tiden med vissa underbara vänner osm nu tyvärr splittrats lite...
Tre band/artister: Justin Bieber, Ed Shereen (stavning) One Dietion?
Vad har du gjort idag: Är i skolan
Vad ska du göra ikväll: Plugga, rida, och plugga lite till.
Hur många timmar sover du per natt: Hmm, 7-8
Vem är snyggast i världen: JUSTIN BIEBER:***<33333
Vad är det för veckodag: Onsdag
Bästa saken som hände mig i somras: Alla nya vänner från lägret
Favoritplagg i garderoben just nu: Mjukisbyxor tjock tröja och gosigos sockar
Längd: Ca 1,63 m
Byter gärna garderob med: Hmm, typ vem som helst
Byxa eller kjol: Byxor
Senast utlästa bok: Läser inte
Mitt rum kan beskrivas som: Tjejjigt och riktigt STÖKIGT
Mig själv med tre ord (just nu): Glad, trött, död?
Jag tränar: Rider och ute och springer
Jag ville bli när jag var liten: Prinsessa, det ville väl alla tjejer? ;)

Kommentarer
Postat av: Deidre

Hej! Skulle behöva lite tips om utseende på min nya blogg! Kanske du kan hjälpa?

2012-10-03 @ 15:17:35
URL: http://deidre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0