slide show

Sjukhuset

Idag vid 13.10 fick mamma hämta mig i skolan för tt jag hade tid hos ortopeden på sjukhuset, och varför? Jo, i somras flög jag ju av hästen på ridlägret, och det kan fortförande göra ont i vissa "sammanhang". Men dom sa att det inte va något när jag åkte in direkt efter "kracshen", men efter 3 veckor var den fortförande svullen och blå. Vi åkte tillbaka och dom sa att det hade varit en spricka som dom hade missat förra gången och jag fick återbesök idag den 8 oktober. Idag sa dom att det inte alls hade varit någon spricka utan att jag troligen hade "dragit" av något ledband i armbågen. Men även om det gör ont ibland nu så finns det inget dom kan göra, så det ända jag kan göra är att låta tiden gå oh hoppas att det blir bättre. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Fin tjej du är<33.
Fin blogg också och häst.

2012-10-10 @ 16:51:57
URL: http://minalsklingtintin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0