slide show

True or not?

Jo såhär är det, det finns folk som säger att jag inte är true belieber bara för att jag inte har tyckt om Justin Bieber hela hans "karriär". Men jo det är jag visst vafan? Kan man inte ändra sina åsikter eller? Jag är helt crasy i honom, så fort jag hör ordet justin eller hör någon lyssna på hans musik så reagerar jag. Han är nästan den ända artisten jag lyssnar på. Och då kommer nästa, men om du bara lyssnar på honom så kommer du ju tillslut att tröttna på honom, men vet du vad? Nej det kommer jag inte, isåfall är det du om inte är en true belieber, för vafan, klart att man ine tröttnar. Jag menar , dom som INTE är true beliebers gillar bara den "nya" Justin, hans nya låtar hans nya stil, det kallar jag inte att vara en true belieber. Jag lyssnar på all hans musik, från baby, till never say never, till believe, till maria, osv. Det jag menar är att jag gillar den "gamla" Justin lika mycket som den "nya". Lixom är det då jag som inte kan vara en true belieber bara för att jag inte har varit det HELA tiden, jag tycker snarare att det är du som inte är det, tillexempel om man kollar på bilder på honom, då om det kommer upp någon gammal bild på honom säger du/ni att han inte ser bra ut med sin "bieberfrilla", vafan DÅ va han SÖT, NU är han SNYGG. Jag pallar inte, lixom nej jag vet att jag inte har gillat honom hela tiden, men whats the point med att säga att jag INTE är en true belieber? Hahah, jag blir inte arg, skrattar bara åt er som TROR att det är ni som är true, men som bara lyssnar på alla nya låtar mm. Hahaha, nu har jag sagt det jag ville, för er som har tagit er tid att läsa, tack! Kommentera gärna om ni håller med mig eller dom, be honest nu!
"gamla" Sweet!
"nya" Hot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0