slide show

Typ ja, vet inte vad det är?

Nu har vi typ haft någon tävling, om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning om vad det va? haha... Men det va typ massa frpgot. Och om man är typ as bra så kan man vinna en resa till typ stockholm.
Men jag typ är skiiiit dålig så jag är rätt körd. Det handlade typ om olika nyheter, och nysheter är det sista jag typ kollar på? Lixom är det verkligen så viktigt. Jag fyllde iallafall i typ 10 av 35 frågor eller någor, hahahha! Och då är det några som jag bara chansade på, heheh! MEn u den susta tiden så får vi göra vad vi vill på datorerna, så det blev såklart bloggen.
Sen när jg kommer hem från skolan så ska jag plugga no, buhu! sen typ vid 5 eller något så åker jag till stallet, Jag ska rida ut idag hade jag tänkt, blir nog julaftonsrunan som vi kallar det. hahah, det är typ den ända ridvägen jag kan, jag får se till att lära mig lite nya nu. HAhah, men jag är såååå dålig så sånt. Men nu måste jag gå, see ya!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0