slide show

Blir så jäkla trött på detta tramset

Att sitta att klanka ner folk med kommentarer på deras bloggar hit och dit. Vafan är det? Hur feg är man om man sitter och trycker ner folk via internet ANONYMT. Nej exakt, denna gången är det inte mig det har hänt. MEn en kompis. Sen visst detta är kanske inte världens "alvarligaste" grej det som hände JUST nu. Men same shit, grejen är inte exakt vad man skriver eller exakt hur elak man var. Det är inte det som det går ut på. Det ända äratt det är så sjuuukt fegt att hålla på såhär. Vi har kollat alla IP nummer oc tyvärr har inte samma person kommenterat bloggen innan. Jag kollade även igenom mina IP nummer för att man vet ju aldrig om den har kommentarat min blogg, lixom vi har ju länkat varann. Och om ni undrar men vi är så ja. Det är den andra personen då. För jag kommer inte ta upp vem detta habslar om. Men iallafall så hittade jag en kommentar från samma IP nummer på MIN blogg, som kommenterade det på min blogg i juni. Asso jag orkar inte, även då fick JAG en kränkande kommentar ANONYMT. Asso vafan går det ut på? Hur orkar du? Är det ända du gör att sitta och trycka ner folk igenom kommentarer på deras bloggar? Hahaha tyvärr vet jag ju inte vem du är men ahahahah shiit vad jag skrattar åt dig. Lixom hur mogen är man nör man håller på med sånt? Sen kan jag erkänna att jag inte heller är den "mognaste" personen här i världen. Men jag skulle ALRIG sitta och trycka ner folk anonymt med jäkla onödiga kommentarer. Som sagt det är inte det "taskiga" som står i kommentaren som räkmas. Det är att man INTE vågar stå för att det är sånt an gör. Lioxm , åååh jag orkar inte. Hahahahah, godnatt det va bara detta jag villa säga. HOppas att någon har tagit sig tid att läsa, puss♥
 

Kommentarer
Postat av: Carin :)

Asso egentligen så är det saker man lite får tåla när man har en blogg. Titta på kommentarer på de stora bloggarna, som dressyrmuparna tex. minst 25 % av alla kommentarer där skulle antagligen du uppfatta som elaka. dock är det ofta mycket sanning i dessa "elaka" kommentarer. det är även en del av svensk grundlag att få uttrycka sina åsikter, detta gäller både bloggare och de som kommenterar, att de sen inte kan stå för det är dock väldigt fånigt men aa..

Hare bra :)

2012-09-25 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0