slide show

Dag 1

Berätta om dig själv.
 
Jag heter Linnéa Karlsson, hela mitt namn är Anna Linnéa Elin Karlsson. Jag är 13 år gammal och går på håstensskolan. Idag har vi fårr våra datorer, yeii. Jag är intresserad av mode men brinner för hstarna. Jag rider 4 dagar i veckan. 1 av dom dagarna är lektion på ridskolan och dom andra 3 på min skötponny Dagny, hon är 7 år maxad C-poony och svart, Såå söt! Jag är hur pluggtrött som helst, blir skit sur och skjuter alltid upp att göra mina läxor eller till prov till sent kvälen innan det ska in/förhörs. Just nu är jag jättekissig, hahahaha!
Jag är ca 1.63 lång och väger runt 52 kilo. Vi tog spruta i måndags, och jag är jättespruträdd och det var första sprutan jag INTE grät på. *stolt* haha. Mitt sämsta ämne är matte och mitt bästa, aa jag vet inte riktigt;)
Jag har väldigt dålig fantasi och vet inte riktigt vad jag ska snacka om. I min familja är vi 5 stycken. Jag , mamma , pappa, Min storasyster Emilia och min storebror Albin. Jag har redan bestämt att jag ska gå ridgymnasiun. Just nu går jag i 7:an. Om någon kaxar mot mig eller mina kompisar så kaxar jag tillbaka, men om fok är snälla mot mig är jag snälla motd dom. Men jag vågar stå upp och säga emot, aa oftast iallafall, om dom inte är typ 10000 år äldren mig, men kaxig det kan jag vara.  Jag har en kanin som heter Doris, jag vet INTE hur gammal hon är. När jag fich henne och några veckor, aa kanske ett halv år så var hon det bästa som fanns. Nu mera bara anska jobbig, men ändå lixom finns hon där jag hon tillhör familjen.Nu kommer jag faktiskt inte på mera men hoppas att ni vet lite mer om mig nu iallafall, puss





 

Kommentarer
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Vilka vackra bilder. :)

2012-09-20 @ 11:39:18
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0