slide show

Dag 2, staden du bor i

Jag bor i en liten stad som heter Varberg. Jag tycker om att bo här men det är lite för litet. Det ligger typ aa, nånstans i halland. Många turister  kommer hit på sommaren för det är tydligen väldigt "fint" här. Så på sommaren är det mycket folk här.  I Varberg bor jag på ett område som heter Lugnet, och det stämmer in bra. För det är väldigt "lugnt" där, haha! Där är det chill at bo man lixom kan sova utan att störas av massa saker utanför och skit, hahah. Det ligger inte i stan men heller inte på landet. så det är cykelväg till stan på typ 10 minuter. Så det är chill. Men det är la det jag kommer på om lill aVarberg, haha den var svår ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0