slide show

Dag 3, mina kompisar

Var ska jag börja? Mina vänner betyder ALLT för mig. Utan mina vänner skulle jag inte leva, helt sjukt vad mycket ens vänner betyder för en. Men det är klart att dom betyder MUCH lixom, dom är ju en del av ens liv. Utan mina vänner skulle inte jag vara hel. Utan mina vänner skulle jag inte orka leva... Jag har världens BÄSTA vänner, vissa jag kan berätta ALLT för, vissa jag kan berätta MYCKET för. Det är ju faktiskt inte många man kan berätta ALLT för, men jag har några. Och det är jag så sjukt glad för. Tänk om man inte har det, vem ska man då prata med när man mår dåligt, jag tycker att det är sjukt viktigt att man kan prata ut med sina vänner om hur man mår hur man mår. Det är viktigt att kunna lyssna på ens vänner och verkligen aa, lyssna på vad dom har att säga. Lika viktigt är det kan dom ska kunna sitta i timmar och bara lyssna, hjälpa m.m. Sjukt skönt om man mår dåligt om man bara kan prata ut med någon/några. Och det känner jag att jag kan! Jag kan inte ens föreställa mig ett liv utan mina vänner, för det skulle inte vara något liv. Det skulle vara ett helvete rent ut sagt... Jag hoppas att alla tar åt sig av detta och verkligen inser hur viktiga sina vänner är. Tänk om du inte skulle ha dom, hur skulle livet då vara? Exakt, det skulle INTE vara bra. För mig betyder mina vänner ALLT och jag ÄLSKAR DOM♥
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Älskar att du tog en så fin bild på mig.. :' Älskar dig väldigt mycket ändå bestie! <3

2012-09-21 @ 20:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0