slide show

Dag 4, en person du ser upp till

Det var riktigt enkelt att välja. Jag ser upp till många men Roffe, shiiit asso. Rolf- Göran Bengtsson, han var världsetta men då hans häst casall blev skadad under OS sjunk han ner lite på listan. Han är så sjukt proffsig, hur han förbereder sina hästar inför alla hindren hur han växlar sin sits.
Aa allt är helt perfekt när det gäller han och hans ridning.  Han är GRYM, vad mer kan man säga?
Haha, jag kan berätta en sak jag ångar något sjukt när det gäller Roffe. Det var på Göteborg horseshow. Han stog utanför själva arenan. Typ mellan arenan och mässan. Jag var 1 meter ifrån honom. Men jag gick inte fram och tog autograf eller bild. Han bara stog där lixom, mitt framför mig. Och jag fegade ut och aa det ångrar jag verkligen. Sjuuukt arg på mig själv för det.
Min dröm är att rida som Roffe, fatta vilken känsla. Av att bara gå in i arenan få så sjukt mycket jubel. Fatta känslan, shiiiiit! Men detta var dag 4. Puss
( kan tyvärr inte lägga upp bild på honom för det är skoldatorn och man får inte lägga upp bilder från google)

Kommentarer
Postat av: ?

Han är ju fortfarande 1:a i världscupen?

Svar: Kanske i världscupen. Men han är inte 1:a rankning i hela världen längre ;)
Linnéa Karlsson

2012-09-24 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0