slide show

Dag 7, en dag försent!

Opps, kom på nu att jag glömde göra dag sju igår. Flåååååt!
 
 
Den roligatse personen du vet? Hmmm, asso jag känner många roliga männsikor och kan nog inte peka ut någon speciell. Men Julia Hvalgren, hennes humor shiit. Det är så sjukt kul för asso det är inte roligt om någon annan säger det men varje gång man är medhenne så knäckar man sig av skratt. Ahahah, och hon själv förstår typ inte att hon är så sjuuukt rolig. Hahaha, så ja jag får nog säga Julia om man menar med hur mycket man skrattar. Men jälvklart finns det massa mera roliga små skruttar jag känner med. Hahaha! Men aa, jätteledsen att jag inte la upp detta igår så idag kommer det 2 stycken olika 30 dagar, men det är ju bra. Då uppdateras ju bloggen. Medans jag har lång rast ska jag passa på att göra ett tidsinställt när mina friends tar massa egopix, hahah! Puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0