slide show

Dag 9, hur ser din framtid ut?

Min framtid är självklar, många kommer tro att jag är helt knäpp, alla vill flytta till typ LA, men jag vill bo kvar här i varberg, varöfr? Nej det vet jag faktiskt inte riktigt men jag trivs här. Jag vill inte bo i någon storstad, det är inte det rätta "ja". Jag ska bo en liten bit ut på landet, (så nära stan som möjligt) men ändå ha min egna gård. Jag ska ha ett stuteri med massa fina avels hingstar och föda upp jättefina föl. Jag ska även ha 1 eller 2 hundar. INGEN stallkatt, näe dom är bara läskiga ju... Ja det är nog djuren jag ska ha. Såklart några ston med, hahah! Men det är ju en självklarhet om man ska föda upp små pollar. Jag ska även vara ute och tävls på hingstarna, det ska vara fina hopphingstar. Ahaha, ja får nog jobba hårt om jag ska uppnå detta. Men man kan söga att det är min "dröm". Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0