slide show

En chans till

Har tänkt lite. Ska ge bloggningen en chans till. Skulle säkert ångra mig om jag slutade. Mel nu ska jag se att att uppdateringen är på TOPP. Men det är så svårt för videofy funkar inte på mobilen. Vet inte vad som har hänt men det laddas inte upp därifrån. Och sen så på blogg.se APPEN så laddas det bara upp IBLAND. Och oftast funkar det inte så med bilder. Men jag ska försöka fixa det. Igår red jag Bongo, det gick svinbra. Jag har aldrig fått honom så fin. Hon han sköttesig jättebra. Han sparkade bara 1 gång. (han brukar sparka bakut för han tycker det är jobbigt att gå på tygeln. Speciellt i galoppfattningarna) så han skötta sig SUPER. Men nu måste jag gå upp och fixa mig inför skolan. See ya! (det är cirkus på grusplanen bredvid skolan så gick fil besök!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0