slide show

Godmorgon

Har ju sovit hos Ebba inatt, hahah nu sitter ALLA med sin data, socialt? Klart ;)
Om 1,5 timme ska jag till kvarna. Vi ska ha typ middag med DUS ( Distriktetsungdomssektion) och Skultagårdens. Får se hur det blir med det är säkert kul!
Jag ska försöka uppdatera bra idag men det blir svårt. För jag är på kvarna till kanske 5-6. Sen ska jag rida så är hemma sent.
Men jag ska fixa lite tidsinställda nu, om jag kommer på några haha!
Jag är inte säker på att frågestunden Del 2 kommer idag. Men jag ska verkligen förksöka att hinna. Men det kommer inte bli lätt, men annars LOVAR jag verkligen att den kommer imorgon.
För nu kom jag på att när jag kommer hem så måste jag plugga matte för jag har matteprov på torsdag, Blääää! Jag orkar inte... :/ Men vi hörs, men jag ber så hemskt mycket om ursäkt om updateringen är lite si sådär idag, men imorgon då kör vi igen! ;)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0