slide show

Godmorgon

Vaknad för en stund sen. Ligger i sängen och chillar, haha! Tar och gör fet ett tag till sen är det dags att gå upp. Jag är ledsen för uppdateringen igår. Men jag var först i skolan till 14:50 sen fick jag så fort jag kunde byta om och cykla till stallet direkt efter skolan. Rida ut med härliga människor och sen lite fika med dom. Kom hem strax efter 5. Då skulle jag direkt duscha sen blåsa håret och fixa mig med smink osv. Sen lite innan 6 så kom Nikki, vid 20 över gick vi till Ella och hade Tjejmiddag. Verkligen det mysigaste på länge. Vi verkligen pratade om ALLT. Och detta tror jag kan föra oss lite mer "närmare" eller vad man säger. Så det är grymt kul. Så ja, jag hoppas ni förstår varför jag inte hunnit blogga, har haft FULLT UPP. Vidare till idag, haha! Klockan 12 ska jag provrida Dagny igen. Ska bli jätteroligt. Så får jag hoppas att det hår bra! Men det kommer om det sen, jag ska även försöka så någon bild på henne idag. Och imon är det dressyrtävling på Smultron som står på schemat. Kul! Taggad till 1000! Men det kommer om det då. Sen kanske jag sover hos Johanna ikväll, får se! Puss
(bilder från tjejmiddagen kommer, men Emma ska bara skicka bilderna så hon har dom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0