slide show

GRATTIS!

Idag fyler väldens finaste vän år. Grattis Nikki, hoppas at du får en grym dag. Haha, ja om man bortser från "provet" hahaha! men det klarar ju du! Vi ska skämma ut dig med lite sång i klassrummet, shiit vad bra det ska bli, hahaha! :* Du är EN av mina abslout BÄSTA vänner. Du finns alltid där, för dig kan jag berätta ALL. Jag vet att det bara stannar mellan oss två, eller om man mår dåligt så får du slltid än att må bättre. JAG ÄLSKAR DEJ OCH HOPPAS ATT DU FÅR EN GRYM DAG, FÖR DET ÄR DU VÄRD <3
 

Kommentarer
Postat av: Korv me mos e gott

TACCCK ÄLSKADE BÄSTA VÄN , du betyder så JÄTTTTTE mkt för mig och det vet du!! ❤❤❤❤❤❤

2012-09-20 @ 06:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0