slide show

Haha, fail

Det inlägget där det står "tidsinställt" var menngen att det skulle vara ett tidsinställt men jag glömde ändra tiden, hahaha! MEn nu kom jag precis hem från kvarna, ( US- middagen) det var kul men jag är ju som sagt väldigt blyg. Nu ska jag bara byta om sen ska jag till Dagny! Johanna hänger med mig dit, Tur för jag är ju skiträdd för katten, hahah! Johanna sover hos mig inatt med. Studiedag imorgon, GÖTT! Men jag MÅSTE plugga matte. Har prov på torsdag har jag har typ 100 sidor jag måste göra om jag ska kuna klara det typ, bläää :( Men nu ska jag byta om och dra ill stallet, syns sen! Och så kommer uppdateringen bli mycket bättre imon igen, haha det kan behövas efter den usla och tråiga idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0