slide show

HELG

Säger det ännu en gång, HEEELG! Så himla skönt. Ikväll ska jag och mamma ha "myskväll" bara vi två. Hahaha, gulligt jue... Pappa och Albin åker till Gävle till mina kusiner, Emilia ska på tjejkväll hos en kompis och jag och Mamma ska först äta donken. Hyra film köpa MAAAASSSSSAAAA godis, och vem vet kanske kan jag fjäska till mig en ben % jerry, hihi hoppas ;)
Nu hade jag tänkt plugga lite eller myyyycket matte för vi har matteprov nästa vecka, dööö matte dööö....
Jag suger på matte med, seriöst verkligen mitt värsta ämne, usch fy och BLÄÄÄ!
Nu lyssnar jag på lite JB låtar, KÄRLEK till HONOM :* Så sjukt duktig sångare och sjukt SNYGG på det också, Mmh, kan det bli bättre? skulle inte tro det.
Jag lånade en ny bok idag med, det första jag sa- Nu ska jag låna en smal bok så jag inte behöver ha samma i typ 100 år. Självklart alutar det med att jag kommer med en bok på ÖVER 500 sidor, bra Linnéa bra...
Back to business, haha skojja med eeeeer ;)
 Regnet vräker ner, så Ellas pappa var snäll och kom oh hämtade oss i skolan, TACK! Men nu står min cykel kvar men den får mamma åka och hämta sen så blir det bra ;D men vi seeeees!♥
Btw, glöm inte fråga MASSA frågor på frågestunden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0