slide show

Hemma

Hemma nu och jag har tit och lite så. Nu ska jag sita en stund med min bebis, för vi har ju en vecka idag. Alltså jag och datorn har 1 vecka. Det måste ju firas ;) ahahah, jag e såååå ful.
Men iallafall, jag ska plugga ännu mera matte, usch. Men aja, nu pluggar vi röven av om så jävlar ska det gåt bra på provet. Haha, men det är ingen idé att jag äns försöker för jag och matte går inte så bra ihop lixom.
Sen senasre idag så ska jag hoppa, YEII! grymt kul ska det bli. Hoppar ju inte alls mycket. Inget på dagny och så för jag rider ju henne utan sadel än så länge, och hon hoppar väldigt speciellt, eler aa mycket med ryggen så då är det ju väldigt onödigt om jag råkar dra henne i munnen eller något över hindret. Så vi väntar ett tag på hoppningen. Men nu ska jag kolla lite sen ska jag plugga, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0