slide show

Hemma

Hemma nu, har ätit och lite så.
Nu ska jag bara leva livet och ta det LUGNT för en gångs skull. Första dagen på alldeles för länge som jag inte har något att göra och bara ta det lugnt.
Idag på gympan dog jag typ, vi skulle SPRINGA 10 varv runt svarta havet. Vilken är ca 2,5 kilometer. Visst, det är inte långt det är det inte. Men jag joggade INTE utan SPRANG. Men efteråt va det sjukt skönt.
Ikväll ska jag göra lite matte, det ända inplanerade för dagen. Sen KANSKE jag sticker ut och springer, får se. Har ju trots allt redan sprungit idag. Men det va ju inte långt :/ Aja, får se hur jag känner sen;)
Nu ska jag iallafall gosa ner mig i min säng och titta på pretty little liars! puss♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0