slide show

Hemma

Nu är jag hemma från solan. Idag har iodet varit riktigt chill, det började med ett litet "möte" med kramgruppen. Sen vid 9 samlades alla i aulan och fick sina datorer. Yeii! As glad tjej här. Dom verkar väldigt bra och aa,
hahahah. Sen efter 11 började vi ha vanliga lektioner med våra älskade datorer;) Sista lektionen va gympa, tjejerna ot killarna på 3 studsdöd. Vi var 6 pers och dom 14, och gissa vad? jo vi vann med 20-12, så sjukt grymma var vi, hahaha! Nu ska jag gifta mig med min data och sedan dra mig till stallet. Lektion på kvarna idag. Vet inte vilken häst jag har men det blir säkert bra. men nu börjr min och min dators brölopp, see ya! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0