slide show

Ledsen

För usel uppdatering idag. Men direkt efter skolan cyklade jag och Nikki till stan. Hade i läxa att ta kort på olika asesoarer som inspirerade än. Så vi gjorde det och tog en fika. Sen kom jag på, shit! Ikväll är det ju hoppträningar för Lotta Björe som vi skulle kolla på. Så vi gick till cyklarna och cyklade FORT till stallet. Kom dit kanske 5 minuter innan det började. Perfekt! Lotta Björe är verkligen en grym tränare. För er som inre vet vem hon är så har hon jump club och hon va expertkommentator på OS! STORT! Jag diggar verkligen henne. Tog ät mig mycket av det hon sa till som som red och ska försöka använda det/ dom tipsen om jag behöver. Men nu måste jag sova för jag ska upp extra tidigt imon och duscha. Puss<3
(haha jag och min FIIINA kram tröja som jag fick i skolan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0