slide show

Lite frågor, wb Ebba ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja
2.Har du hållit några av dina nyårslöften?
Hade inga...
3. Har någon/några av dina vänner blivit föräldrar i år?
Nej?
4. har någon som stod dig nära dött?
Nope
5.Vilka länder har du varit i?
hm, kanksne glömemr något ställe, turkiet, sverige, danmark thailand , grekland, sadinien, teneriffa , och nått mer?
.6. Är det något du saknar år 2011?
Nja, 2012 är mycket bättre
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
  23 april 2013, om det gills som inte har varit än
8. Vad har varit din största framgång hittills?
Hmm, ingen aning
9. Största misstaget?
hmm, vet inte :O
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har haft en spricka i armen
11. Bästa köpet?
Allt, typ?
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, smink, ridsaker
13. Har någonting gjort dig riktigt glad?
ja
14. Vilken sånger kommer alltid att påminna dig om detta året?
hmm, asso ingen aning
15. har du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
samma tror jag , lite gladare I think:)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Verkligen "utnyttjat" sommarlovet, umgåts ännu mer med vänner. Typ bott med dom , gjort något riktigt jävla galet.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
  Suttit framför datorn och tjurat
18. Hur ska du tillbringar julen?
Med famlijen och släkt..
19. Har du blivit kär i år?
nej, tror inte det...
20. Favoritprogram på TV?
Vet inte, kollar typ inte på tv, hahah
21. Bästa boken du läste?
läser inte
22. Största musikaliska upptäckten?
Alla Justins
23 . Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar, ocg mer som jag inte kommer på
25. Något du önskade dig men inte fick?
Ponny :(
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012
var hemma umgick med vänner oh familj tror jag?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år hittills ännu bättre?
Japp
28. Hur skulle du beskriva din stil?
Ehm, typ väldigt simple lixo inget speciellt alls...
29. Vad får dig att må bra?
Mina vänner, och Dagny<3
30. Vilken kändis är du mest sugen på?
JUSTIN BIEBER:****
32. De bästa nya människorna du träffade?
Hmm, typ Julia Hv och ALLA från ridlägret:*
33. Har du legat på sjukhuset?
Japp
34 .Hur ska du fira nyår?
Vet inte, med typ mamma och pappas vänner eller med mina egna, who now?
35. har du varit lycklig detta året hittills? 
Klart
36. det bästa med 2012 hittils?
Jag har kommit så sjukt mycket närmare vissa vänner, saker och ting är lösta och jag har fårr nya vänner för livet <3
37. Tror du 2013 kommer bli bättre än 2012?
Ja det tor jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0