slide show

Mår inte så bra

Har ont i halsen känner mig hängig. Och jag ska risa hela helgen så jag tänker inte bli sjuk. Detektiv bara att bita ihop och köra. Fredag imon, skööönt. Så har inte direkt mycket "arbete" innan det är helg. Imon när jag kommer hem från skolan ska jag nästan direkt cykla till JB. Alltså till Dagny, ska rida med Bella. Det blir ett dresserades för mig i paddoken och jag tror att Bella skulle hoppa lite. Får se hur set blir, whatever. Sen KANSKE jag ska sova över hos Julia med henne och Johanna. Får se om jag hinner. Men dom kommer iallafall att sova hos mig lördag till söndag. På lördag ska jag först rida Dagny. Sen ska jag vidare till ridskolan och fixa Bongo för vi ska ju tävla på skultagården på fredag. Men nu ska jag fixa mig och sova för nu fick jag rusta huvudvärken med. Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0