slide show

Nej usch

Nu kommer det tråkiga. Kommer inte vara alls kul att skriva detta för det är något som man inte vill prata om. Idag var det Emmas sista dag på håstensskolan. På måndag börjar hon på påskberget, för hon har flyttat till stan med sin mamma. Inte alls kul, jag och Emma har gått i samma klass sen F-an! Vi har bråkat så sjukt mycket, ja det är SJUKT mycket. Men det var då . Den sista tiden har allt varit så himla bra. Men jag förstår att hon inte orka ta sig till håsten varje dag, och att hon känner folk på påskberget, ååh nej usch. Men vi kommer såklart fortsätta att hålla kontakten, men det kommer inte att bli alls på samma sätt. Och träffas det ska vi GÖRA.
Och i förra inlägget skrev jag att jag kommer gråta imorgon kvöll. Och ja? det kommer jag.
Nikki har nämligen "fest" imon för hon har fyllt år. Och klart kommer Emma med att komma, men när man ska säga hejdå efter det kommer att vara riktigt tråkigt, åhhh nej jag vill verkligen inte detta. Gråter typ nu, visst jag kanske är tuntig för det är inte alls långt in till stan och man kan fortförande träffas.
Men det kommer inte att bli alls sama sak i skolan eller något. Låter typ som att man aldrig mer kommer att träffa henne mer, jo jag KOMMER att träffa henne. Men fy inte på alls samma sätt typ. Eller jo men inte i skolan och det är ju standard lixom.
Emma OM du läser detta, lova att vi fortförande kommer att träffas mycket. För annars kommer jag INTE klara mig. Tänk allt vi gjort, kommer du ihåg när jag pkte med dig till borås? När jag va med dig på liseberg, shiit detta va längesen. Alla gånger vi har hoppat på din studsmatta hos din pappa och spelat kubb i din trädgård. När vi åt pizza i din lekstuga med "egentjärnade" pengar. Shiit, minnen asso.... När man tänker efter så har vi gjort så sjukt mycket tillsammans, sjukt! Men våra minnen kommer inte ta slut här, eller hur?
Men nu får du ha det så sjukt grymt och hoppas att allt blir skitbra på påskberget. Puss på dej♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0