slide show

promenad + fika

Idag sista lektionen så va det simning, men jag glömde saker och sånt så jag och typ ganska många till som inte va med gick en promenad med våran ena gympa lärare, blää men aja, det va chill iallafall!
Sen när jag kom hem så skulle mamma in till Ann-sofie och fika så jag hängde på, haha. Tjock jag vet!
Nu ska jag titta på lite "hårvideos" på youtube, för jag känner verkligen att jag vill göra något nytt, alltså inte färga eller något för färgen och sånt trivs jag i. Eller aa jag vill ha ljusare, så ska nog slinga håret nästa gång jag klipper mig :) Men jag vill lixom göra någon ny frisör till typ skolan. För seriöst varje dag i flera ÅR han jag bara haft typ nersläppt och luggen bak med en hårnål. Lixom, vil ha nått NYTT. Så om ni har något "frisyrförslag" så kommentere, blir´bara glad och tar emot alla förslag. See ya, puss
Jag saknar dig min fina♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0