slide show

Provridningen

Gick helt okej. När jag red lite mera dressyr va hon jättefin. När jag skulle hoppa lite så, aa! Hon har blivit ganska rund om magen nu på sommaren. Så sadeln låg VERKLIGEN INTE bra. Så det gled fram och tryckte på bogbladen. Så hon kunde inte röra sig riktigt. SEK efter ett tag fick jag hoppa av och ta av sadeln så red jag barbacka. Det gick bra, så blev hon mycket mer rörlig och stadigare. Sen bestämde vi oss för att jag ska sköta om och rida Dagny 3 dagar i veckan. Det ska bli riktigt roligt. Nu i början ska jag rida så mycket barbacka som möjligt. Sen när hon har smalnat av lite ska hon få en ny sadel som verkligen ligger BRA. Sen åkte jag direkt vidare till kvarna och fixade Smultron inför tävlingen imon. Är taggad till 1000! Så hon står fin i stallet nu. Hoppas hon är lika taggad som jag. Men nu måste jag sova för jag ska upp halv 7 imon. Puss
(glömde tyvärr ta kort på Dagny, men bilder kommer i veckan. Lovar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0