slide show

Raaasst

Nu har vi haft k-tid och matte. Hann med ganska mycket på matten jag jobbade och pratade inte bort tiden som jag brukar göra. Har ju matteproov imon och jag är inte alls taggad. Menmen, det får gå som det går.
Nu har vi rast i en timma, asso jag skulle hellre ha typ 5 minuter rast och sluta tidigare, men aja inget att göra åt det.
Sen idag har jag ju ridning på ridksolan, vi har hoppning och jag är nästan säker på att jag ska ha Matador, ska bli sjukt roligt. Det var skiiit längesen jag hoppade den lilla skrutten. Så ååh, det ska bli jätteroligt. Matador var nämligen min favorit häst när jag va mindre. Så även om han inte är riktigt min typ av ponny nu så är det sjukt roligt att få sitta på honom rygv igen. Vem vet, kanske är det sista gången? Jag börjar ju bli rätt lång för den lilla plutten.
MEn aja, nu ska jag vara lite social med mina friends, haha men v syns sen! Puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0