slide show

Ridit

Nu har jag varit och ridit och träffat Hanna Dagnys ägare och gått igenom lite "vinterrutiner". Eller aa, mest typ maten och sånt ;)
Men ridningen gick bra, red ner mot skulta men hittade inte så bra ridvägar så ute blev det bara skritt och trav. Sen när jag kom tillbaka till stallet så tog jag något varv i paddoekn så att jag kunde ta lite galopp. Hon skötte sig bra men fortförande lite lat;) Ska rida henne imorgon med. Får se om jag rider ut eller i paddok för Ebba och Nikki ska nog med, men jag kanksne ändå behöver rida ut, för hon gick i paddoken i torsdags, Hmm. Aja, vi får se!
Nu ska jag mysa lite framför tv med lite godis, neeej jag borde inte äta godis men bara lite LIIIITE jag är såååå sugen på det. Jag jag har faktiskt spungit/gått lite över 2 mil idag och cyklat 1 mil så jag tycker att jag är värd, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0