slide show

ridlektionen

Idag gick helt okej. Jag hade Matador, samma som förra veckan.
Vi hade "bommar". Och red som en trekant gjorde en liten frambensvändning rakt fram liten frambensvändning m.m. Han var fin i formen men han tycker att det är sååå jobbigt att gå i form så när han väl gör det så blir han väldigt seg, och det är sjuuuukt svårt/jobbigt att få honom att samtidigt som han går i form bjuda frammåt.
Men i slutet blev det bättre, men fortförande mycket kvar. Men det är bara att kämpa!
Sen efteråt anmälde jag mig till hopptävlingen i ridskolecupen på Abbey. Va ju ett tag sen jag red lilla snuttan men det ska bli SÅÅÅ KUL att få sitta på hennes rygg igen efter denna långa tiden.
Så jag är as taggad!
Sen är det även hopptävling på VRK den 4 november, fast det är en lokal med privata ponnysar med. Så den ska jag vara med på också! Kuligt:)
Men nu ska jag plugga för jag har no "prov" eller aa test typ och jag kan INGET så även denna kvällen tillbringar jag till att plugga i sista minuten. Hahaha, men vi syns sen, puss :*♥
Bild från tidigare idag, hahah!♥
 

Kommentarer
Postat av: Känner inte dig men Sanna heter jag

Linnea det heter framDELSvändning haha:)

Svar: hahah, oj skrev jag inte det. Oopss ;)
Linnéa Karlsson

2012-09-19 @ 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0