slide show

Ridlektionen

Var jätterolig.  Vi red i sommarhagen och lite på terräng banan. Vi red runt ett varv i taget i galopp på tid. Eller på tid och tid men vi tog tiden sen skulle man bestämma en tid och komma så nära den som möjligt. Sen vi slutet avslutade vi med att hoppa lite på några av terräng hindrena. Jag hade Matador, hahahah! en liten c-ponny. Såååå söt, det var typ 1,5 årsen jag red honom eller något. Så grymt söt liten ponny. Han var jätterolig att rida. Han är ju lite busig av sig så det blev en del bocksprång men det va inte så att han höll på att flyga av så det va kul! Så jag är nöjd med lektionen.
 Nu har jag precis ätit och duschar. Nu ska jag blåsa och platta håret så behöver jag bara platta egenom det snabbt imorgon så får jag sova längre. Yeei, det gillar vi ;) eller längre och längre. Jag har verkligen börjat HATA att ha bråttom på morgonen, så jag går upp typ tio över 6 istället för halv 7 när jag börjar åtta. Men det är väldigt bra med tid man lixom har gått om tid på sig men ändå verkligen inte så att man typ får vänta sen när man är klar. Utan om jag går upp då så typ blir jag klar när jag ska vara klar, hahah bra va?
En sak till sen måste jag blåsa håret innan det torkar. Men om exakt 1 vecka idag får vi våra datorer. Så jag lovar att det kommer bli SUPERMYCKET BÄTTRE UPPDATERING då. Och det gillar vi, men nu ska jag blåsa håret. Puss













 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0