slide show

Ridpasset

Idag var as grymt. Shit längsen jag hade så kul! Tack Bella nisse och Dagny såklart!♥
Vi red en runda som kallas julaftonsrundan, hihi! men shit vilken härlig runda. Vilka galopp sträckor, omaaaghhhhad! UNDERBART. Men Nisse var lite övertaggad och det var ganske blött så vi tog det lugnt. Men grymt underlag på galoppsträckan, och aa. Tänk när det är helt torrt, kanske i snön? Guuud vad underbart. Jag säger bara herregud! Så nu kan jag redan typ 2 riktiga "rundor" och typ några olika "skritta fram och av rundor", som kan vara lite tråkigt att göra i paddoken. Men aa, det ända jag kan säga om dagens ritt är WOW, så fin hon va också. Hon var pigg men VILLE verkligen jobba. Vilken KÄNSLA! ångrar inte en sekund med Dagny och hoppas verkligen att detta håller nu, men aa, kan inte riktigt beskriva dagen, puss♥

 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Är det din egna ponny ? Jätte söt iaf! ❤

Ps.jätte fin och bra blogg! ❤😃

2012-09-15 @ 09:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0