slide show

Springtur i REGNET

Var jätteblöt när jag kom in från joggingrundan på 1 halv mil. Visst kanske inte jättelångt men iallafall något. Jag sprang med Ella, så sjukt mycket "roligare" än att springa helt forever alone.
Nu är jag jättetrött och ska typ gå och lägga mig. Imorgon kommer jag lägga upp video med hur jag fixar mig på morgonen, så håll ögona öppna. Ja om jag lyckas med Imovie då, man *host* det ska nog allt gå *host*...
Men nu ska jag kolla igen om facebook och instagram och gå och lägga mig.
Imorgon har vi skoljoggen, ååh jag orkar inte. Man är ute och skringer "går" HELA dagen i typ 5 timmar. Om man skringer eller går över 2 mil så är man med i en utlottning om biobilljetter. Jag ska iallafall försöka komma över två mil. Sen bryr jag mig inte direkt om biobiljetterna men jag BEHÖVER RÖRA PÅ MIG. Men nu ska jag sova, puss♥
(tar den efekten, för ja ni vill inte veta hur jag ser ut nu (*host*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0